25 лютого 2014 року в Юридичному інституті відбувся турнір з правознавства «Правовий Олімп» між учнями старших класів шкіл та ліцеїв міста Києва. Мета проведення заходу - підвищення інтересу до правових знань та формування правового мислення і правової культури підростаючого покоління.
Участь у турнірі з правознавства взяли старшокласники Авіакосмічного ліцею ім. І. Сікорського, ліцею № 227 імені М.М. Громова, спеціалізованих шкіл № 49, № 96, № 215, № 222, № 234 та загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 128. Свої знання з «Правознавства» та «Історії України» учасники вміло показали в трьох раундах турніру: 1 раунд - Розминка «На випередження», перемогу в якому здобули ті, хто швидше за інших давали правильну відповідь на поставлені запитання та набрали більшу кількість балів; 2 раунд – «Інтелектуальний штурм», умовами якого передбачено вихід у фінал в разі отримання найбільшої кількості балів за правильні відповіді на 2 запитання; 3 фінальний раунд – «Конкурс майбутніх професіоналів», у якому учасники, демонструючи своє вміння говорити та переконувати, виголошували промову на тему «Майбутнє України як правової держави». Відповіді учасників даного заходу оцінювалися складом журі, яке представляли директор Юридичного інституту Ірина Сопілко, заступник директора з наукової роботи Ростислав Калюжний та завідувачі кафедр Юридичного інституту Наталія Філик, Софія Лихова, Віктор Назаров, Богдан Шишка, Степан Гончарук, Іван Бородін. Спільним рішенням журі обрано переможців та нагороджено дипломами: Бучнева Олександра - учня 10 класу Авіакосмічного ліцею ім. І. Сікорського НАУ м. Києва (І місце); Орловського Валентина - учня 10 класу Авіакосмічного ліцею ім. І. Сікорського НАУ м. Києва (ІІ місце); Ковбика Максима – учня ліцею № 227 імені М.М. Громова м. Києва (ІІІ місце). Також подяки отримали всі учасники турніру та директори навчальних закладів за вагомий внесок і сприяння у проведенні турніру з правознавства. Проведений захід вкотре засвідчує, що Юридичний інститут спрямовує роботу не лише на навчально-виховний процес серед студентів, а й всіляко долучається до виховання школярів з метою розкриття їхнього творчого та розумового потенціалу, становлення правосвідомої особистості.