15 жовтня 2020 року на Юридичному факультеті в режимі відео-конференції кафедрою цивільного права і процесу проведено засідання науково-практичного круглого столу на тему «Правове регулювання прийомного виховання в Україні».
Участь у роботі круглого столу взяли представники закладів вищої освіти та державних організацій, серед яких: доцент кафедри цивільного права та процесу Юридичного інституту Таврійського національного університету імені В. А. Вернадського, к.ю.н. – Сергій Губарев; професор кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права Київського національного торговельно-економічного університету, д.ю.н., доцент – Вікторія Кожевнікова; асистент кафедри цивільного права Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, к.ю.н. – Оксана Залізко; адвокат Київської міської кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури – Юрій Понур; адвокат Антоніна Сосєдова, а також науково-педагогічні працівники кафедри цивільного права і процесу та студенти Юридичного факультету.
Під час заходу обговорено питання доцільності правового врегулювання діяльності прийомних батьків нормами вітчизняного трудового законодавства, міжнародний досвід у розвитку інституту прийомної сім’ї та особливості юридичного оформлення прийомних сімей в нашій державі. Зокрема актуальними виявилися проблеми соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, змісту та порядку укладення угоди про дітей між батьками при розлученні, оформлення договору сурогатного материнства, правового регулювання усиновлення з позиції забезпечення інтересів дитини, а також морально-психологічних взаємовідносин дітей та батьків у прийомній сім’ї.
За результатами проведення науково-практичного круглого столу представниками наукового товариства запропоновано співпрацювати у даному напрямку з метою здійснення подальших досліджень проблематики інституту прийомного виховання шляхом залучення фахівців у галузі законопроектної роботи, практикуючих юристів в цій сфері, а також вивчення відповідних сучасних наукових праць та судової практики.