З метою закріплення знань щодо політичної системи та діяльності законодавчого органу влади, протягом вересня 2021 року студенти 2 курсу Юридичного факультету разом з науково-педагогічним працівником Іриною Варавою відвідали Верховну Раду України.
Обговорюючи із працівниками Парламенту сучасну виборчу систему України майбутні юристи змогли провести паралель між мажоритарною та пропорційною виборчою системою, наочно ознайомитись із роботою Комітетів Верховної Ради України IX скликання, основним завданням яких є розроблення та внесення на розгляд Верховної Ради України законопроектів, визначених Планом законопроектної роботи Верховної Ради України на поточний навчальний рік. Зауважено, що у зв’язку з карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України та з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), за результатами виконання Плану законопроектної роботи, Комітети вже другий рік поспіль опрацьовують питання щодо включення до Плану законопроектної роботи Верховної Ради України на наступний рік законопроектів, які не розглянуто в поточному році у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні. «COVID-19 не тільки вніс корективи в життя кожного пересічного громадянина, але й у роботу органів державної влади також», зазначили працівники Парламенту.
«Законодавча діяльність Верховної Ради України у контексті еволюції законодавства України засвідчила існування проблеми якості законів. Поряд з іншими чинниками, що так чи інакше впливають на якість законів, ця проблема зумовлена також і недодержанням вимог законодавчої техніки у процесі законотворення. З метою уніфікації написання проектів законів та дотримання вимог законодавчої техніки при підготовці законопроектів про внесення змін до чинних законодавчих актів, у 2014 році Апаратом Верховної Ради України видано Правила оформлення проектів законів та основні вимоги законодавчої техніки (методичні рекомендації)», зазначила Ірина Варава.
Проведені зустрічі та дискусії у стінах Парламенту сприяли закріпленню пройденого матеріалу з навчальної дисципліни «Конституційне право», а висловлювання студентами власних думок та зауважень щодо політичного та законодавчого процесу в Україні виявили їх здатність до самостійного аналізу різноманітних політичних ситуацій в країні.