Результати анкетування щодо задоволення якістю освітнього процесу здобувачів вищої освіти
Протягом травня 2025 року, з метою відображення проблем, пов’язаних із організацією освітнього процесу, вироблення варіантів вирішення таких проблемних питань, а також визначення основних тенденцій подальшого розвитку і удосконалення освітнього процесу, на Факультеті права та міжнародних відносин проведено опитування студентів освітніх програм: Правознавство, Правоохоронна діяльність, Міжнародні відносини, Міжнародні стратегічні комунікації, Міжнародна інформація, Зовнішня політика і дипломатія.
Участь в опитуванні взяло 254 студента, з них 155 осіб (61%) навчається на ОП Правознавство, 35 (13,8%) – Правоохоронна діяльність, 59 (23,2%) – Міжнародні відносини, 2(0,8%) – Міжнародні інформація, 3 (1,2%) – Зовнішня політика і дипломатія.
На запитання анкети у цьому навчальному році, ми отримали наступні відповіді від респондентів:
- «Чи задоволені Ви якістю освітньої програми?» – 79,1 % опитаних студентів відповіли «так», 4,3% – «ні», 16,5% – важко відповісти.
- «Чи задоволені Ви матеріально-технічним забезпечення освітнього процесу (аудиторії, навчальні лабораторії, комп’ютерні класи, мультимедійне обладнання)?» – 56,7 % відповіли «так», 20,1% – «ні», 23,2% – «важко відповісти».
- «Чи задоволені процедурою вільного вибору професійно-орієнтованих дисциплін із вибіркового блоку, запропонованих кафедрами?» – 70,5 % студентів відповіли позитивно, 11% – «ні», 18,5% – «важко відповісти».
- «Чи враховували Вашу думку при формуванні освітньої програми? – 48,8% опитаних відповіли «так», 17,7% – «ні», 33,5% – «важко відповісти».
- «Чи задоволені Ви процедурою інформування стосовно освітнього процесу впродовж навчального періоду?» – 77,2% відповіли «так», 11% – «ні», 11,8% – «важко відповісти».
- «Чи задоволені Ви рівнем якості організації освітнього процесу (розклад навчальних занять та заліково-екзаменційних сесій)?» – 77,2% дали відповідь «так», 9,4% – «ні», 13,4% – «важко відповісти».
- «Чи дотримується принцип академічної доброчесності під час освітнього процесу?» – 90,6% респондентів відповіли «так», 1,6% – «ні», 7,9% – «важко відповісти».
- «Чи задоволені Ви рівнем викладання дисциплін?» – 81,9% дали відповідь «так», 4,3% – «ні», 13,8% – «важко відповісти».
- «Чи задоволені Ви рівнем безпеки життя та здоров’я під час освітнього процесу?» – 75,2% відповіли «так», 11% – «ні», 13,8% – «важко відповісти».
Враховуючи пропозиції здобувачів вищої освіти щодо покращення якості освітнього процесу та враховуючи результати опитування прийнято рішення:
- проводити подальшу роботу щодо удосконалення методів навчання, шляхом поєднання студентоцентрованого навчання, самонавчання, проблемно-орієнтованого навчання, навчання на основі юридичної практики та з використанням юридичних технік, сучасних комп’ютерних технологій.
- надавати перевагу практичному застосуванню отриманих знань, зокрема застосовувати проєктне/проблемно-орієнтоване навчання (кейси, ділові ігри, інші інноваційні методики) та методи навчання, що містять інноваційну складову.
- проводити більше зустрічей з успішними юристами-практиками, дипломатами, іноземними фахівцями, в тому числі англійською мовою.
Результати