Національного авіаційного університету
27 вересня 2024 року на Юридичному факультеті відбулося чергове засідання Комісії з якості Юридичного факультету.
На порядку денному розглядалось ряд питань, зокрема:
Завідувачі кафедр ознайомили присутніх із результатами готовності кафедр до 2024-2025 н.р. Зазначено, що стан готовності кафедр є задовільним, методичне забезпечення в цілому відповідає необхідним потребам.
Продовжуючи роботу засідання, відповідальна з якості ЮФ Ірина Устинова ознайомила членів Комісії з результатами анкетування, проведеного серед студентів 1 курсу спеціальностей 081 «Право» та 262 «Правоохоронна діяльність» з метою виявлення ефективності проведення профорієнтаційної роботи. Зауважено, що опитування серед студентів свідчить про те, що на вибір саме НАУ впливає безпосереднє спілкування науково-педагогічних працівників спільно із студентами з майбутніми абітурієнтами. При цьому найбільшу увагу привертають такі форми проведення профорієнтаційних заходів, які безпосередньо пов’язані із практичною діяльністю юристів. Крім того, значна кількість опитаних обирають НАУ за порадою друзів і знайомих, які навчалися в НАУ та отримали під час навчання необхідні навички для майбутньої професії. Майбутніх абітурієнтів орієнтує на вибір авіаційного закладу вищої освіти цікава насичена інформація про НАУ в соцмережах, на Ютубі , в Телеграм, на ФБ, в Інстаграмі тощо. Зокрема це стосується як наукових заходів, так і культурно-просвітницьких.
Щодо другого планового анкетування, проведеного з метою виявлення рівня та напрямів зацікавленості в організації та здійсненні науково-дослідної діяльності, заступник декана з наукової діяльності Юлія Юринець зазначила, що в опитуванні взяло участь 39 студентів першого курсу. Запитання анкети стосувалися рівня зацікавленості в навчальному процесі (в написанні наукових робіт, участі у творчих та наукових заходах університету). Загальний висновок щодо вивчення студентської думки підтверджує, що більшість студентів прагнуть до отримання нових знань та готові активно долучатися до організаційної, творчої та наукової діяльності. Однак, пандемія COVID-19 та повномасштабне вторгнення рф вплинули на освітній процес, оскільки незначна частина опитаних вказала, що не займалася науковою діяльністю та відчуває брак мотивації до навчання. Водночас, слід зазначити, що більшість студентів активно відповідали на запитання, підкреслюючи своє бажання до саморозвитку та самореалізації у майбутній професії, а також розуміння важливості знань як великого скарбу.
Підводячи підсумки засідання, завідувачам кафедр та науково-педагогічним працівникам запропоновано посприяти у посиленні мотивації студентів до наукової діяльності.