Національного авіаційного університету
6 березня 2024 року на Юридичному факультеті відбувся міжкафедральний семінар «Про результати фахової науково-педагогічної практики аспірантів у 2023-2024 н.р.».
Мета – вивчення досвіду здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти щодо організації та проведення освітнього процесу на факультеті, а також обговорення пропозицій щодо змін в освітньо-наукову програму, що затверджена у 2023 році відповідно до стандарту вищої освіти зі спеціальності 081 «Право» для третього освітньо-наукового рівня.
Випусковою кафедрою конституційного і адміністративного права проведено апробацію РНП фахової науково-педагогічної практики та сформовано нові методичні складові щодо подальшої організації аналогічної практики відповідно до нового стандарту, а саме скорочення годин із 180 на 90.
Висловлюючи свої пропозиції з покращення освітнього процесу, аспіранти Василь Рябченко, Євген Федоренко, Олег Адаменко, Ірина Юдіна, Тамара Олєйнікова, Вадим Любарський, Олександр Малиш, Олег Бойко, Андрій Бахмач, Євгеній Криволап висловили побажання щодо активізації процесу розвитку hard та soft skills при опануванні освітніх компонент здобувачами освітнього рівня «бакалавр» та «магістр», подальшого поглиблення навичок фінансової грамотності та навичок роботи з процесуальними документами, розширення психологічної підготовки майбутніх юристів, а також рекомендували ширше застосувати методи відкритої дискусії на практичних заняттях.
Обговорено результати фахової науково-педагогічної практики аспірантів у 2023-2024 н.р.
Зауважимо, що серед аспірантів також проведено анкетування щодо задоволеності якістю надання освітньої послуги, яке проводиться щорічно факультетом. Результатом такого feedback (зворотнього зв’язку) для керівництва факультету, гарантів ОНП, ОПП та членів Ради роботодавців, стало розуміння основних напрямів покращення освітньої послуги, що відповідає місії та візії НАУ.
Міжкафедральний семінар став новою плідною формою вивчення рівня задоволеності організації та проведення фахової науково-педагогічної практики аспірантами, де жваво обговорені також питання щодо подальшого покращення процесів у підготовці докторів філософії (Ph.D) з права.