Національного авіаційного університету
22 лютого 2024 року аспіранткою третього року навчання кафедри конституційного і адміністративного права Юридичного факультету Іванною Лавроновою проведено вебінар для аспірантів першого року навчання на тему «Методика та організація наукових досліджень».
Мета – обмін досвідом із молодими науковцями щодо апробації наукових результатів, які будуть здобуті ними під час написання дисертаційних робіт.
Модераторами заходу виступили: доктор юридичних наук, професор Ірина Сопілко та кандидат юридичних наук, доцент Ірина Устинова.
Із присутніми обговорені основні питання методики та організації науково-дослідної діяльності, разом з тим акцентовано увагу на дотриманні норм академічної доброчесності при її здійсненні.
«Здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти повинні мати не тільки глибоку професійну підготовку, а й певний обсяг знань у галузі наукових досліджень, що передбачає засвоєння методологічних засад наукової праці, уміння збирати і опрацьовувати інформацію, розробляти програми наукових досліджень, аналізувати одержані результати та кваліфіковано відображати їх у наукових публікаціях у провідних міжнародних та національних наукових виданнях з дотриманням правил академічної доброчесності», виступаючи зазначила пані Іванна.
На власному прикладі аспірантка продемонструвала апробацію результатів теми свого дисертаційного дослідження, розкривши проблематику визначення понятійного апарату в адміністративному праві та шляхи розширення й актуалізації підстав для притягнення відповідальних осіб, які порушили трудове законодавство до адміністративної відповідальності. Спікером зауважено також на необхідності аналізу судової практики при проведенні теми дослідження, в тому числі практики Європейського суду з прав людини.
Активна участь аспірантів під час вебінару довела, що порушена тема є для них актуальною та цікавою, а подана модераторами та спікером інформація всіляко упереджує від будь-яких проявів академічної недоброчесності, спонукає до здобуття здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти програмних компетентностей та дотримання сукупності етичних принципів під час навчання, викладання та проведення науково-дослідної діяльності.